četvrtak, 18. srpnja 2013.

Essence lipliner ( 10 femme fatale) + essence breaking dawn sjajilo - dojmovi i swatcevi

Drage čitateljice,
danas ću vam govoriti o svojim dojmovima što se tiče essence olovaka za usne općenito, a posebno ću istaknuti nijansu 10 femme fatale, kako je najavljeno i u naslovu.

Prije sam češće znala kupiti essence olovke za usne jer sam se više igrala njima nego ih zapravo nosila van, a i cjenovno su bile prihvatljive. Sve one su već odavno u smeću hehe...no, jako me zadivila njihova kvaliteta pa sam nedavno odlučila obnoviti svoju 'razorenu' kolekciju :D

Prvo sam se dvoumila između essence i look by bipa olovaka, ali na kraju sam se odlučila za prvobitni izbor. Birala sam koje su jeftinije ( u meni je proradio žmukler koji na svemu što se može želi uštediti).

Počet ću sa prednostima ove olovke za usne:
CIJENA: 8,90 kn - jeftino i kvalitetno. Jeftinije i od Look by Bipa olovaka za 12,90 kn.
DOSTUPNOST: dm, muller, kozmo... ipak je dm na svakom čošku, pa je lakše i obnovit zalihu kad nestane :)
POSTOJANOST- za ovakvu cijenu dobra je i postojanost od 2h uz neko pićence. Sasvim solidno
KVALITETA: također odlična za ovakvu cijenu.

Nedostatke ove olovke za usne baš i nisam uvidjela do sad.
Ja ju nosim samu, jer volim mat efekt na usnicama...ali sam je isprobala nositi sa sjajilom iz breaking dawn linije koja više nažalost nije dostupna. Ali isti look možete i napraviti sa bilo kojim drugim prozirnijim sjajilom kako bi dobili efekt punijih usana (ukoliko vam se to sviđa).

E da, zaboravila sam spomenut gramažu olovke, a ona iznosi 1 gram. Rok trajanja je 36 mjeseci.

Što essence kaže za ovu olovku:
-lipliner for a soft and precise application, longlasting (slažem se!)


evo malo fotkica proizvoda:



malo svatchewa, na danjem svijetlu (vani je bilo oblačno) :




prva slika je sam lipliner, a druga je lipliner + essence breaking dawn sjajilo u nijansi renesmee red.




i još malo slika sjajila o kojem neću ništa dodatno pisati pošto me nije baš oduševilo (dosta je ljepljivo), osim u kombinaciji sa nekim ružem ili olovkom za usne.



Hvala vam što ste čitali moj blog i svakako ostavite komentare! :)
Pusa do sljedećeg pisanja!

XOXO ,
Ivana

:*

Broj komentara: 11:

  1. Krasna je olovka, baš sam ju danas gledala u DM-u. :D Ja imam Look by Bipa olovke i stvarno su odlične! Vrlo postojane i pigmentirane, i jako jeftine.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najs :D morat cu onda ipak probat te bipine, a i nemam kaj izgubit za tak nisku cijenu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam već 2 bipine olovke, Bonbon i Cherry i super su mi. :D Inače, ova kombinacija sa Essence sjajilom izgleda prekrasno. :*

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala Saro :) morat cu ih i ja probat, isto kao i od golden rose-a (inspirirao me tvoj post). Moram i ja neki postic uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš je krasna ova kombinacija olovke i sjajila, a ti imaš jako lijepe zubiće i usne :) Sad vidim da si relativno nova u blogosferi, pa dobrodošla :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petite! :D
      Jesam,počela sam prošli mjesec, pa su me zaustavile neke komplikacije na blogu (koje ni sad nisu otišle : 'error on page', nemogućnost pisanja posta), ali nekako sam ove mjesečne favorite napisala iako nisam u potpunosti zadovoljna jer nemogu uređivat tekst. I hvala na dobrodošlici :)

      p.s. znaš li možda kako postaviti i registrirati se u bloglovin da me možete pratiti? Ili to može i preko googlovih 'krugova'? Unaprijed hvala :)

      Izbriši
    2. E sad za bloglovin, koliko se sjećam, moraš se registrirati (slijedi tamo upute koje ti daju) i od njih ćeš dobiti kod koji ćeš morati priljepiti na novi post (ovako je to kod mene izgledalo: http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/06/bloglovin-testiranje-d.html)

      tek nakon toga Bloglovin "učita" tvoj blog i onda te možemo pratiti na taj način + kad to napraviš stavi njihov badge na blog da te se može lakše pratiti :)

      Izbriši
    3. uspjela :) stavih ikonu hehe. jos sam ds skuzim kak pratit druge blogove, al i to cu rijesit. hvala na pomoci :*

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)