petak, 9. kolovoza 2013.

Problemi s pisanjem posta na racunalu

Drage citateljice, htjela bih vas pitat jeste li se mozda susreli s ovakvim problemom na bloggeru. Dakle, trenutno ovaj post pisem preko mobitela jer mi se na laptopu kurzor za pisanje nece pojavit u prostoru predvidenom za to. Uz to, u donjem ljevom kutu stranice pise ' error on page'...pokusala sam refreshat ali nejde pa bi bas molila za pomoc! Vec sam napravila fotografije za 'srpanjske favorite' i slike za novu rubriku 'empties n' fails'....zanimaju li vas postovi takvog tipa? :)


*btw. mozete me pronaci na instagramu pod imenom ironlady210, slobodno followajte :)
*trebao bi mi savjet kako da aktiviram bloglovin, pa da me mozete pratit preko toga :)

oprostite na cudnom postu, bez kvacica na slovima itd, ipak
sam  na mobitelu.)


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)