srijeda, 25. prosinca 2013.

Sleek i-Divine Au naturel paleta sjenila: Recenzijski maraton 25.12.2013.

SREEETAN BOOOŽIĆ ljudovi! :)
Nadam se da fino papate i da se dobro zabavljate!

No, uvijek treba malo preeedahnuti od kolača i pročitati koji post :D
Danas vam donosim jednu zanimljivu recenziju a to je recenzija Sleek Au Naturel palete sjenila koja je vrlo dobro znana većini blogerica.

Sleek paletu naručila sam otprilike prije nekih mjesec dana, a vidjeti ste je mogli u nedavnom new in postu.




Prvo par riječi o ambalaži...
Ambalaža se meni osobno jako sviđa zbog svog mat izgleda i velikog ogledala. No, sad dolazi u pitanje njena čvrstoća. U jednu ruku paleta se isprva (dok se ne razgiba :P) jako teško otvara, praktički trebate imati duge nokte ili jednostavno si razmrcvariti prste. No, onda se dogodi ispadanje šerafića iz  mehanizma za otvaranje jer se očito već jadna izmorila od nacukavanja kod otvaranja. Ako imate sreće, spasit ćete svoj šerafić i možda ga nagurati natrag na mjesto i popravit paletu tako da nije hendikepirana, kao što sam imala ja :D
Nakon toga paleta mi se više nije raspadala jer kao da se razgibala. No, muka vrijedi jer vas unutra čekaju odlična sjenila :D

Cijela paleta je mješavina 12 nježnih, neutralnih, te onih malo dramatičnijih sjenila od kojih svaki ima po 1.1 gram, što je prilično zadovoljavajuće, ali nije i nepotrošivo kao neka sjenila :) Ako ste sjeniloljubac imajte gramažu na umu.
Prvi red sastoji se od 6 sjenila koji su definitivno slabije pigmentirani od reda ispod. Najmanje pigmentirana je nijansa 'Nubuck' koja se uopće nije dala uhvatiti na slikama kao ni pola tog gornjeg reda. Najbolja i najkorištenija nijansa iz tog reda mi je 'Cappuccino' koju stavljam na kapak jer je to boja 'my eyelid but better' :D

Kao što vidite, swatchevi su očajni, rađeni su bez baze ispod.


Drugi red sastoji se od neutralnijih i tamnijih sjenila, a najpigmentiraniji je svakako 'Noir'. To je zaista prava smokey eye crna boja. Još nikad nisam imala tako pigmentiranu crnu boju, jer obično sve znaju biti očajno pigmentirane. Ovaj red je vrlo ugodno iznenađenje naspram prvoga, iako i u njemu imam nekoliko favorita. U ovom redu su mi sve nijanse predivne, a najviše sam koristila 'Bark' u kombinaciji sa već spomenutim 'Cappuccinom'. 'Bark' najčešće stavljam u pregib oka.



Ovdje su swatcevi također rađeni BEZ BAZE, a o pigmentiranosti neću ni govoriti, to sami prosudite :D
A evo i slika sa bazom i bez baze. Ipak mislim da baza dodaje neku vrstu naglašenosti.
(Gore je sa bazom, dolje je bez- ovo je nijansa 'Conker' i malo se trusi pri nanošenju, ali to je neki sitan shimmer koji ne radi prevelike probleme).




Cijena ove palete varira. Ako je naručite sa pinkpanda.hr kao ja, platit ćete je 100 kuna sa poštarinom a ako naručite sa Sleekove stranice platit ćete je oko 10 funti.
Sve u svemu, ova mi se paleta jaaako svidjela i premda ima i slabije pigmentiranih sjenila, baza će to svakako nadoknaditi.
Preporučujem ju ako volite ovakve nijanse i svakodnevno ih koristite, ili želite neki glamurozniji look postići.

Imate li vi ovu paletu, ako imate kako se vama sviđa?
A ako nemate biste li je voljeli probati?

Pusek do sutra,
Ivana.
:)

2 komentara:

  1. Imam i beskrajno volim! :D Cappuccino je valjda prvo sjenilo kojem ću dotaknuti dno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je sad bas vidljivo kolko je Cappuccino istrosen naspram ostalih :) Skuplje palete se mogu sakrit pred ovom :D

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)