četvrtak, 2. siječnja 2014.

Božićni NEW IN & Sretna nova 2014. :)

Zakoračili smo u novu 2014. godinu :) Nadam se da ste se dobro zabavili i da ste napravili popis novogodišnjih odluka koje ćete i provoditi. Želim vam sve najbolje!
:)

No, vrijeme je da vam pokažem neke zaostatke od Božića i ukratko predstavim nove stvari u mojoj makeup kolekciji :D Inače su mi Božićni new in postovi jedni od najdražih, pa se isto tako nadam da ćete i vi uživati.
Sad ću ja kao ove strane youtube vlogerice reći: I'm not trying to brag about anything, I'm very thankful for all the things that I got ... što je i istina :) ...pa krenimo


  • Marilou BIO mlijeko za čišćenje - malo čudnjikav miris, ali svoj posao radi super
  • BIODERMA Sebium gel za čišćenje lica - zasada imam samo pozitivne reakcije, uskoro detaljnije u recenziji
  • Essie lak za nokte, nijansa 'twin sweater set' - njegovu recenziju možete pročitati ovdje
  • SAPUNOTEKA sapun Mala vještica - obožavam sapunotekine sapunčeke i sve vezano uz njih, miris je božanstven, obožava ga i moja mama :D Cjenovno su pristupačni, a do 05.01.2014. njihov štand možete pronaći u Avenue mallu u Zagrebu


  • LRP Cicaplast balzam za usne - zasada ga još testiram pa spremam recenziju
  • L'erbolario 3 ROSA mirisni sapun za tijelo - ovaj poklon je bio totalno iznenađenje, naime, prošle godine sam dobila tester istoimenog parfema iz te iste kolekcije i oduševio me jer inače obožavam ruže i sve povezano s njima, međutim nisam ga kupila...aaali moja seka se sjetila da bi mogla naći neku alternativu u vidu ovog sapuna, jeeeej :) ima jako lagani i prozračan miris
  • L'oreal le blush - odličan dizajn i proizvod, pravo iznenađenje za ovaj brend
  • Sleek rumenilo u nijansi Flamingo - uskoro detaljnija recenzija, ukratko: breathless :D
  • Manhattan intense lip&cheek balm, nijansa 003 first class - još jedna debeljuca u mojoj kolekciji, izuzetno divna i pigmentirana nijansa
  • BeautyUK ruž, nijansa Passion - malo jače lososasta boja ruža koju sam si dugo željela 
  • AVON Colortrend ruž - pomalo neugledno pakiranje, ali zato je proizvod unutar njega WOW, ni do koljena nekim skupljim ruževima, također sam se ugodno iznenadila

  • EcoBella bamboo brush- yesss! preeedobar je i preeemekan :) napokon i njega imam!
  • AVON foot works krema za stopala - to mi je baš trebalo, sada više pažnje posvećujem stopalima
  • Čarape - ima li boljeg staviti nogu u nove čiste čarape? Mislim ima...ali :D
  • Ebelin češalj - također vrlo potrebna stvar, pogotovo poslje tjelesnog

  • Milka Bubbly i Haribo tropic gumići :D mmm!
  • Lampica koja mi je prekul i navečer si ju upalim i stvara vrlo opuštajuću atmosferu, nadajmo se da žaruljica nebu tak skoro krepala :D
  • Lindt čokoladica sa keksom i kremom - što reći, to je Lindt, nemre bit loše :)
  • Beauty sweeties - zdravi gumići, otkriće mjeseca
  • Lega-lega moj najdraži <3, rokovnik photosensitive (haa-haa) :P
  • Hamman el hana šampon - gel za tuširanje je super, a i ovo nije loše
I bilo je tu još nekih sitnica i naknadnih poklona čije slike  nisam prebacila na komp...
I meni najkorisniji poklon su bile nove timberlandice :D Većini ljudi se gadi i govore kako je to 'so last year' trend i kako su bauštelske i snobovske i iznošene jer ih svi imaju. I don't care!
Prve Timberlandice sam dobila 2010. i divne su smeđe boje i još uvijek ih nosim jer se nisu raspale i savršeno podnose snijeg i bljuzgu. Četvrtu godinu je došlo vrijeme za nove i kao naručeno naletila sam na 20% popusta na njih i to naravno nisam propustila. Ovo je dječji model koji je oblikom obliji i meni osobno puno ljepši od ženskih modela, a i 'gro' jeftiniji :)
Thanks parents!

Check it out ...


Nadam se da vam se svidjelo!

Pusek,
Ivana.
:)

4 komentara:

  1. Sviđaju mi se noviteti, pogotovo timbice.. ja ih isto volim.. :) Nego, do kojeg broja imaju dječje? Sad si me baš zainteresirala.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) Hm, nisam baš sigurna ali mislim da imaju do 39 :) ove su 38.
      inače su ti dječje od 860-900 kn, a ženske od 1200-1400 koliko sam ja vidjela, a ako ubrojiš i ovih 20% popusta na 860 ispale su me 680 kn :D
      nego, vidjela sam sad da su na te dječje, ali mislim i na sve modele 30% popusta u shoosteru pa škicni :))

      Izbriši
  2. Nadam se recenziji Manhattan sjajila jer želim baš tu nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budem napravila recenziju manhatana ali kao uspredbu sa catrice i bourjois debeljucama :) nadam se da ce ti pomoc u odabiru!

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)