nedjelja, 2. ožujka 2014.

Red lipstick dupes : Maybelline VS. Avon

Stigla nam je nedjelja i nadam se da ju provodite opušteno i da doslovno chillate :D
Danas stiže jedna brzinska recenzija tj. bolje reći usporedba dvaju crvenih ruževa.
Kod mene se rijetko nađe duplić nekog proizvoda, a sada se našao pa bi bio red da napravim usporedbu.
Radi se o Maybellinovom ružu u nijansi 547, i Avonovom ružu u nijansi Raven.


Kako vidite, pakiranja ovih ruževa su potpuno drugačija, Avon je dugačak i uzak, a Maybelline je chunky :) 
Avon se nanosi spretnije, a tekstura mu je suhlja no ne i isušujuća, i lako se aplicira na usta.
Netreba kistić za usne, a ni olovka ispod. Meni je preživio i jelo(ćevape), te piće, a izbrisao se možda 10% i to u sredini usana. Mislim da njegova cijena ne prelazi 30 kn. Jedina mana mu je dostupnost jer se mora naručivati :/
Maybelline ruž je pak više maziv i preporučam da koristite kistić , dok bi ispod njega trebala biti crvena olovka.
Malo se više razmazuje, a nijansa je nešto tamnija od Avonove, no vrlo su slične, dok je jedina razlika među njima ona u teksturi.
Cijena mu je 66-67 kn, a možete ga kupiti u dm-u,kozmu,mulleru,bipi...

E sad, gramaža ne piše, ali pretpostavljam da Maybelline ima veću gramažu, što se da prosuditi i po slici. Sastojke također neznam jer kod ovakvih drogerijskih proizvoda ne pišu.
Mislim da je važnije pisati o sastojcima u recenzijama preparativnih proizvoda, dok se oko toga kod dekorativnih može progledati kroz prste (osim ako nisu puderi, jer se oni upijaju u kožu dok ostali pretežito samo 'sjede' na koži).
Također, kao i u ovom primjeru, često sastojci nisu ni navedeni.
EDIT*: našla sam sastojke na maybellinovom ružu tek sad, bili su prekriveni sitno ispod bar koda...ako nekog zanima neka napiše u komentare :))

Iako sam još uvijek u potrazi za savršenim crvenim ružem, mislim da sam u kombinaciji ovih dvoje našla neki materijal idealnog crvenog ruža koji će mi kasnije poslužiti kada ću kupovati još neke nijanse slične ovima :)





Imate li neki od ova dva ruža?
Koji je vaš savršeni crveni ruž, i jeste li ga uopće našli, ili ga kao ja još uvijek tražite ?

Pusek,
Ivana.

:)

Broj komentara: 8:

  1. više mi se sviđa Maybelline, znam da je razlika minimalna- ali nekako na prvu ovo mi je ljepša crvena :D
    do sad najsavršeniji crvena boja mi je Essence stay matt lip cream, u nijansi 04 Silky Red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam taj Essence lip cream ali iz kolekcija guerrila gardening, mislim da je ista nijansa ali se drugačije zove. Meni je to isto vrlo lijepa nijansa, ali je breskvastog podtona, pa ju svrstavam u one oranđastije :D

      Izbriši
  2. Ajme predivni su, mislim da mi se Avon mrvicu više sviđa :)
    Moj idealni ruž je Kryolan LCP650 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, tekstura je malo bolja, nije onako sjajna kao kod maybellina nego više prema mat.
      Guglala sam ga sad i pronašla post o njemu kod tebe, divan <3
      Baš me zanima taj Kryolan i Inglot mi je recimo intrigantan, te brendove nisam probala a sad me baš zanima :)

      Izbriši
  3. Čovječe, gotovo su identični! :D Meni je Maybelline malo ljepši, više volim mrvicu hladnije nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda...baš sam se iznenadila koji je to krasan dupe :D

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)