srijeda, 11. lipnja 2014.

Top 6 preparativnih proizvoda za lice ispod 50 kn

Iz naslova se već da naslutiti o čemu pričamo danas. Inače se ovaj 'tag' zove 'top 10 under 10 (dolara)' ili 'top 5 ispod 50 (kn)' , no ja sam eto, baš složila postavu od 6 stvari koje su ispod 50 kuna a vrijedi ih imati u preparativnoj postavi. Mene je sa preparativom malo teže zadovoljiti ali kad pronađem favorite, e onda to moram podjeliti sa vama. :)

Balea SOS maska za lice sa ureom
Iskreno da vam kažem iliti 'da vam po istini povedam' ovo sam kupila samo zbog pohvala od strane blogerice Ivane sa bloga Le Makeup freak koji često čitam. 
Nakon što sam je uspjela kupiti (umjesto nje sam slučajno uzela urea kremu za lice) krenula sam na isprobavanje i mislim da za cijelih 15 kuna solidno radi svoj posao. U nekoj pristojnoj dozi nahrani kožu, iako mi je jedino malo glupo što se ne ispire. Nije mi najdraža maska za lice ali je svakako nešto što vrijedi imati u ladici kada vam je koža suha i treba nešto dodatno u vašoj njezi da ju 'pogura' prema oporavku.

Neutrogena pink grapefruit krema za lice
Spomenula sam je u Skincare postu po zimi ove godine i od tada mi je i ostala jedna od najdražih krema. Volim je zbog njene prilagodljivosti, koliko god to smješno zvučalo. Po danu savršeno rashladi kožu i savršena je kao podloga za šminku (ali ne u funkciji primera), a za noć je dobra zbog toga što daje određenu dožu vlažnosti koja se upije u kožu i ujutro vam ne ostavi masni filter na njoj. Iako bih je preporučila za dan više nego za noć, možete ju koristiti kako vam paše. 'Mrzitelji' citrusnih mirisa i tzv. 'Čarli- za pranje suđa' mirisa bi mogli ovo preskočiti jer je miris jak i dominantan. No meni to ne smeta jer nije zagušljiv već rashlađujući i osvježavajući. Za suhu kožu nebi bila dovoljna po mojoj slobodnoj procjeni, ali za masnu i mješovitu je svakako preporučam.
Ne ljepi se i nije komedogena, barem ne zasad, a koristim je dosta dugo.
Cijena varira od prodavaonice, ali ispod 50 kn bi trebala biti svugdje, tj. oko 45 kn.

Afrodita Clean phase gel za umivanje
Vladala je opća histerija za novom Afrodita linijom kada je nedavno izbačena na tržište. A kako i nebi? Dizajn proizvoda su popravili u odnosu na druge linije koje imaju, a cijene su im pristupačne kao i uvijek. 
Ova umivalica ima miris, dap. Ako uopće ne radite kompromise što se tiče mirisa u biločemu od preparative, i ovo preskočite. Doduše, za mene je to jedan blag i umirujuć miris, rekla bih, po kamilici i sapunu za bebinu guzu. Vrlo blag i simpatičan. 
No, učinak je ono što nas zanima, a on je začuđujuće dobar. Puno mi je bolji od Bioderma Sebium gela za umivanje (za koji sam mislila da je nenadmašiv) jer lakše uklanja masnoću s lica, što je meni prijeko potrebno pogotovo u ovim ljetnim mjesecima kada se svi znojimo više nego inače. Najavila sam jednom prilikom njezinu recenziju, ali mislim da nemam više ništa pametnije pisati o njoj negoli  ovih par redova.
Cijena nebi trebala prelaziti 30 kn.

Garnier Essentials tonik
Recenzirala sam ga u OVOM postu, pa čekirajte. Moje mišljenje je isto. Ovo je tonik malo jače prirode i odličan za pokupljanje viška sebuma, pogotovo nakon noći. Cijena je oko 35 kuna.

Olival piling za lice
Eh, on zaslužuje detaljniju recenziju. Moj trenutno najdraži piling za lice. Ma Lush Herbalism je čista kemija naspram ovog. Zrnca su malo grublje prirode, ali neće vas ranit prilikom umivanja, ne bojte se :D
Tekstura mu je gušća i nekako masnija ali imam osjećaj da se to odlično nadopunjuje sa tim zrncima, jer nakon što izribate kožu onda ju malo pomazite sa tim gelastim dijelom :)
Meni se jaaako svidio, a cijena mu je 30 kn :D

Olival hranjiva maska za lice
I nju sam recenzirala OVDJE. Hranjiva zaista je, kao što joj i ime kaže. Ispire se i to mi je super kod maski za lice jer imam dojam da se koža bolje očistila kad se umijem, a ne da brišem mokrom vaticom ili toalet papirom ako je maska puna šljokica poput Salthouse maske (Bok Sjajolika, spremila sam ti je u paketić da isprobaš pa me zanima dojam :D).
Također je masnjikava ali meni to paše jer sam to i očekivala od nje, a nekad ima dana kada se želim natufat sa svim mogućim mastima koliko mi je koža beživotno suha.
Cijena je također oko 30 kn.


Ljudi, nadam se da će vam ovaj post biti koristan i da sam vam pomogla rješiti bilokakve nedoumice oko ovih proizvoda.

Koji su vaši najdraži proizvodi ispod 50 kn? :)
Rapišite se!

Pusekić,
Ivana.
:)

21 komentar:

  1. Garnier tonik i maska od smilja su izvrsni <3
    Afrodita gel imam, ali ga još nisam isprobala, shame on me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Genijalni su, true story :)
      Nadam se da će i tebi odgovarati kada ga isprobaš, meni se jako sviđa i miris :D

      Izbriši
  2. Afroditin gel ti dobro čisti lice? Meni je on dobar ali kao dnevna umivalica, za odstranit višak sebuma i tak, kad licu ne treba detaljnije čišćenje inače mi je slab. :D Ali mi se sviđa kako mi lice nakon njega bude mekano :O
    Olival piling i maska su mi na listi već dugo, fakat cu morati sljedeci put kad budem isla do kozma kupiti jer su jeftini a svi ih toliko hvale da moram probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, naspram Bioderme zna stvarno dobro pokupiti sebum poslije noći, ali da ga svrstavam u the best of umivalica, to ne. Iznenađujuće je dobar za cijenu, ali naravno ima i boljih.
      Probaj, nadam se da će ti odgovarati :)

      Izbriši
  3. Neutrogeninu kremu sam koristila prošlo ljeto i na početku mi je bila super, osvježavajuća, i onda kak je ljeto odmicalo počela sam dobivati sve više prištića i teška srca ju prestala koristiti....Slično je bilo i s gelom iz iste linije. Al za one koji nemaju previše problema s kožom je čist ok :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, ja imam problema s kožom, povremene akne a i par ožiljaka. Moguće da ti je možda trebala pauza od nje, jer tako sam i ja radila s njom, malo se odmorila od nje pa onda opet.
      Iris, nadam se da ćeš naći kremu koja odgovara tvojoj koži :)

      Izbriši
  4. Kada ne znam koji tonik za lice da uzmem, uvijek uzmem taj od Garniera. Volim Baleinu liniju sa ureom, ali masku za lice nisam probala, ali bih vjerovatno trebala s obzirom da mi sve što sam probala odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige da ti Balea odgovara :)
      A Garnier je očito večini neka vječita klasika koja se uvijek ponavlja :)

      Izbriši
  5. I mene baš zanima nova Afroditina linija! Zasad imam samo tonik i zadovoljna sam.
    U biti ništa od ovoga nisam isprobala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ima vremena :D
      E i ja sam htjela uzeti tonik, ali rekla sam si: Ivana, chill nabaci zato kaj imaš doma 2 tonika i to bi trebala potrošiti, ali zasigurno će i on kad-tad doći na red :)

      Izbriši
  6. Meni je najdrazi Garnier tonik, ali ne ovaj nego od ruže, no ista je linija, mislim da je ruža hidratantnija verzija samo. Neutrogena krema me privlači sad nakon ovog čitanja :) super ideja za post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ja sam probala tu liniju od ruže ali u verziji mlijeka za čišćenje i skroz mi je ok bilo, pa si mogu misliti i da je tonik super :)

      Izbriši
  7. super post :D
    najviše me mami Neutrogena krema za lice, jer ima citrusni miris - kakav obožavaam :D
    moram isprobati ovaj zeleni Garnierov tonik, a i ova cijela Afroditina linija me privlači :D
    imam takođe Olival piling :D dobar mi je, super radi piling,, jedino mi je ponekad miris zagušujuć hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D
      Onda je Neutrogena pravi pogodak za tebe :)
      I držim fige da što prije sve isprobaš :)

      Izbriši
  8. Nemogu vjerovat, al ništa od navedenog mi nije došlo pod prste :D Neutrogenina krema mi je na popisu već dugo vremena, a nakon što si je upravo opisala, kupujem čim potrošim trenutačni postav. Meni najdraža preparativa ispod 50 kn bi definitivno bila Rosalova okoloočna krema.... i to je zapravo to. Al o dekorativi ispod 50 kn bi ti mogla pričat dan i noć XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ima vremena za probat stvari, to se najčešće dogodi u spontanoj kupnji. E vidila sam da si hvalila tu kremu za oko očiju i baš bi si je mogla kupiti jedan dan.
      I hope so da će ti Neutrogena odgovarati jer ja stvarno više nemam snage isprobavat različite kreme -.-
      bumo pričale :D

      Izbriši
  9. Olival <3 Eto, samo ću to reći o njemu jer sve znaš hehe :D Garnier tonik je isto odličan, dugo ga nisam imala jer jedno vrijeme nisam koristila tonike, a sada imam Thayersov, ali morat ću nabaviti. Neutrogeninu kremu isto nikako da kupim, ne znam zašto, ali bojala sam se ju uzet haha xD Sad kad vidim da je dobra za mješovitu, eto nje na wishlisti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam :D
      E meni je taj Thayersov na wishlisti, od čega imaš? I kakav je? :)
      A Neutrogena je i meni prvo bila 'dali da uzmem ili ne' ali onda sam ju ipak uzela i super mi je, jedino npr. potrošim dvije tubice pa malo pauza. To sam zaboravila napisati :P

      Izbriši
    2. Od ruže, super je i čeka recenziju :P Nabavit ću je baš za probu kad ću moć.

      Izbriši
  10. Nisam probala ništa od navednog, a najviše me mame Garnier tonik i Olival piling. Sram me da još nisam probala ništa od Olivala:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam ti ih, kvalitetni su i još k tome hrvatski :D

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)