petak, 18. srpnja 2014.

Rezultati rođendanskog darivanja i PRVI BLOGOROČKAS :D




Došao je i dan objave pobjednika!
Prijavilo se pet curki: četiri sa make up lookom i jedna sa manikurom.
Sve ste se izuzetno potrudile i drago mi je da ste se odazvale na ovo darivanje. No, pobjednik ( u ovom slučaju pobjednica) je samo jedna.
Bilo mi je teško za odlučiti , no izabrati se mora.

Pobjednica je: Rosanda Škvorc sa beauty bloga Art of beauty!
Divan look! Moram pohvaliti njezin očni makeup i obrve. Sve je izvrsno izblendala i iskomponirala... baš mi se jako sviđa :D
Rosanda, javi mi se na mail plava.rajngla@gmail.com , da se dogovorimo oko nagrade i njenog slanja :D

Hvala svima na sudjelovanju!!

No, sad je vrijeme za bit 'cheesy':
Hvala vam na preko 20 000 pregleda u ovih godinu dana. Svakom vašem komentaru se veselim kao i prvog dana kada sam otvorila blog 18.07.2013. :)

A otvorila sam ga da sa vama djelim svoja iskustva. Iskrena iskustva. Da napravim jedan mali , ili malo veći krug pozitivne energije. Da  'pobjegnem' od svakodnevnog života u ovaj moj blogerski svijet. Hvala vam što ste dio njega.
Nastavljamo i dalje razglabati o svakojakim temama (pogotovo na Blusherful Facebook stranici gdje pišem svakakve random stvari koje mi padnu na pamet), a pogotovo o onom zbog čega smo svi više manje tu - o kozmetici! :D
Možda je bilo par zajedljivih komentara, par unlajkova na fejsu, no to je potpuno nebitan faktor u moru lijepih stvari koje mi je ovaj blog donio. Najljepša su iskustva koja razmjenjujemo, a posebno nova blogerska poznanstva koja sam stekla u zadnjih par mjeseci.
Nastojim biti izvan svih  drama u blogerskom svijetu jer to meni osobno nema smisla i potpuno je nepotrebno. Ovo je kutak pozitivne energije i nastojat ću da tako i ostane.

Čitamo se i dalje :D



SVI RADOVI:








Suzana Šainović


 Antonija Jeger

Pusekić,
Ivana.
:)

Broj komentara: 10:

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)