srijeda, 3. rujna 2014.

Trash can *4


Eto ljudi, došlo je vrijeme za dugo planirani treš ken post. Živjela sam u uvjerenju kako sam potrošila puno više, pa sam ostala zabezeknuta puno manjom količinom negoli sam mislila.
Ali ipak, skupilo se dosta proizvoda kojima sam dotakla dno...neki su se prebrzo trošili, a neke sam teško potrošila.
Jedva sam se čekala riješiti ove gomile smeća koja je stajala u ormaru i čekala da ju pofotkam. Eh, te beauty blogerice...To samo mi razumijemo, očito.
Iskreno, postove ovakve tematike rijetko čitam. I kad čitam, preferiram da su kratki (što neznam hoće li mi ovaj put poći za rukom) i da mi kažu: da-kupi ili ne- ovo je šit kakvog nema, preskoči. 
No, ja još uvijek pišem empties postove jer je to za mene odlična vrsta (internet) dnevnika, tj. zapisnika kojim kontroliram koliko sam kupljenih proizvoda potrošila, i jesam li negdje bezveze bacila novac.

Pa krenimo...


Head n' shoulders je za mene takozvani 'obiteljski šampon' jer ga većinom svi koristimo. Pomaže kod prhuti ali je i dosta agresivan za vlasište, pa bi svi koji taj dio imate osjetljiv trebali ovaj šampon zaobilaziti u širokom luku. Kosa fino miriše neko kratko vrijeme, ništa posebno , miris se ne zadržava dugo na kosi a tekstura je za šampon prilično gusta.
Keune ultra mild šampon je odličan šampon! Punoooo vodeniji od gore spomenutog.
Tko bi rekao da ću zavoljeti jedan tako, barem za mene - neuzbudljiv proizvod.
Izrazito je temeljit. Citrusnog blagog mirisa sa dozom kamilice u sebi. Mislim da su promjenili njegovo pakiranje, pa ako želite investirati u njega pripazite na to. Ja ću kupnju najvjerojatnije ponoviti jer sam se oduševila njime.
Afrodita clean phase gel za umivanje je trebao doživjeti zasebnu recenziju noooo...shvatila sam da nema smisla pisati neke hvalospjeve niti pokude o njemu jer se nalazi u solidnoj sredini. Blag miris, solidno čišćenje ali ništa više. Zapravo, nakon nekog vremena mi je dosadio.
Nastavljam sa isprobavanjem ostalih gelova za umivanje, a ovaj će mi ipak ostati u dobrom sjećanju.



Klindamicin losion je spas za užareno lice kada akne, tj. hormoni polude. Isušuje, agresivan je, ali i takav proizvod želim imati kod sebe jer mi nekad nažalost zatreba. Već imam novu bočicu koja čami u ladici. Neka tako i ostane :)
Bourjois micelarna je moja omiljena micelarna. Sada koristim maramice natopljene njome i skidaju vrlo temeljito, ako ne i temeljitije nego ona. Nije ljepljiva i ne peče za oči...što još tražiti od nje? Možda malo nižu cijenu :D
Bourjois vitaminski toner je kupljen logikom 'ajmo ovo probat jer je to ziher slično ko micelarna, a kažu da obavlja i svrhu tonika pa ćemo ubiti dvije muhe jednim udarcem'. Well, no. Nemojte kao ja misliti da možete uštediti vrijeme na taj način lol. Neznam kako bi opisala ovu 'vodicu'. Miriši na kreme za sunčanje. Asocira na plažu i ljeto, pa ako ste nostalgičar za ljetom i usred zime ju otvorite - nemojte se rasplakati. Skida ok, ali ne bolje od prave micelarne.
Neutrogena pink grapefruit krema za lice je jedna od boljih drogerijskih krema. Izrazito citrusnog mirisa, neljepljiva i lagana. Preporuke ukoliko imate masnu do mješovitu kožu. :)



Balea pjene za brijanje nogica - excuse me. Ovo drugo na slici je gel. A zapravo rade jedno te isto. Britvica fino klizi, noge su glatke...cijena od 15 kn je 'odlična', ali prebrzo se troše. Iskreno neznam što da kažem. Da,  noge su glatke i divne, ali nekako ne mislim davati svakih dva tjedna 15 kn za novi je*eni gel. Morat ću smisliti neku alternativu :)


Batiste šampon za suho pranje kose. E da, njega sam potrošila još davnih dana i stajao je i stajao, čekao fotkanje. Pa sam i njega uključila u ovaj empties. Uzela sam ga zbog cvjetićaste ambalaže (nećemo se lagat) jer je slatka :D Znam da postoji i verzija za tamnokose djevojke poput mene, ali pomislila sam si 'yolo' i strusila 30 kn na njega u ljeto davne 2013.
Ako me dobro služi sjećanje, dugo sam se privikavala na njega. Pošto imam crnu kosu, ostavljao je bijele tragove na njoj i isprva mi to nije imalo nikakvog smisla. Kasnije se nekako 'razgibao' sam od sebe i bolje je raspršivao taj puder po kosi i ona ga je ljepo upila, pokupio je 70% masnoće. Kosu je definitivno učinio voluminoznijom. Nisam ga već dugo kupila, ali mislim da ću ga nabaviti. Počinje faks, a nekad jednostavno ne stigneš izgledati  kao sa naslovnice. Mali špric Batista može učiniti čuda.

Rosal aceton - dobar, ok, i neznam što bi više rekla o njemu. Možda ga opet kupim. Nemam baš dar za opisivanje ovakvih stvari. Radi ono što skidač lakova treba radit, skida lak.

Seba med balsam deo ilitiga najgori dezić ikad. Tolko mi je iziritirao kožu da sam ju morala spašavat Avene termalnom, Bog ju blagoslovio. Do sad mi je samo pomagala, hvala joj na tome.
Ne želim se ni prisjećat kolko me svrbio ovaj roll-on, i još je to sve lijepo popratio crvenilom. Bacit ću ga jer nije zaslužio drugu priliku. Očito mi ne paše nikakav vodeni ispodpazušni proizvod.

Bourjois 123 perfect, moj voljeni puder. On zavrjeđuje detaljniju recenziju jer je odličan. Puder za svaki dan sa srednjom prekrivnom moći, lako se nadograđuje. Ujednačava ten i nije pretežak. Inače je 112-113 kn u dm-u i uzimam ga sa 25% popusta za skinutih 50 bodova sa dm-ove knjižice i tako me ispadne oko 85 kn što je SUPER! Novi je već u upotrebi. Moj naklon. :)


 
I za kraj, hrpa testera kroz koje ću na brzaka proći.
Schaebens maske za lice iz Muellera su stvarno zakon! Uvijek kad nekom šaljem neki paketić, ubacim pokoju unutra jer je to već tradicija, a to najbolje zna moja Sjajolika prijateljica. :)
L'occitane famozna anđelika krema mi se nije svidjela. Jedan tester traje za obilna dva mazanja koja su mi bila dosta da razvijem negativan stav prema njoj. Dobila sam crvene flekice od nje po obrazima kojeg je popratio osjećaj žarenja. Imam još jedan tester ali morat ću dobro razmisliti o ponovnoj upotrebi.
Vichy Normaderm linija za masnu kožu (gel,matirajuća krema i fluid) su mi se svidjeli tako-tako. Prilično isušuju, ali nakon jednog testera ne mogu reći previše o njima.
Nikel SOS gel za isušivanje prištića je odličan i neznam zašto kupnju još uvijek nisam ponovila. Trebala bih skoro, jer ovo definitivno pomaže kod smanjenja i isušivanja gamadi na licu.
Vichy termalna voda je solidna, nešto kao Buržoa ali manje agresivna. Avon baze za kapke mi je ostalo oko polovice, no moram ju baciti jer se stvrdnula i osušila. Nije mi se svidjela, doduše pojačala je intenzitet sjenila ali moje masne kapke je ostavila i dalje masnima.
Barfuss LE maska za stopala je meni nešto presmrdljivo. Neću reći na što me miris podsjeća, ali nije ništa divno


Uf, gotovo.

p.s. fotke su malo ukoso :D

Što ste vi potrošili zadnje? Pišite! :)


Pusek,
Ivana.
:)

Broj komentara: 8:

  1. koristim Healthy Mix, a i Bourjois 123 mi zvuči primamljivo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga koristila prije ovog, ali HM je malo masniji od 123 perfect, no bio mi je ok :D
      Mislim da Bourjois ima THE pudere u svojoj ponudi :)

      Izbriši
  2. ŠAJBENZ KRALJICE <3
    Morat ću probat taj Bourjois 123, koliko ga hvališ... Samo moram prvop otrošit bar JEDAN puder do kraja prije nego kupim novi... valjda će više zahladit, jer po ovoj vrući NIŠTA nema smisla.
    I da, preporučam ti Garnier micelarnu (kad ti dosadi Bourjois) jer je omjer cijene i kvalitete odličan. Meni je bolji od Buržua <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh yes detz mi! lol :D
      Ma sam ti potroši ovo kaj imaš, bezveze je imat sto pudera...ali zato nije bezveze imat 100 ruževa i rumenila jel? Nikako <3
      Super prijedlog, već sam ja nju nešto mjerkala ali nikako da ju uzmem, a i veća je od Buržoa!

      Izbriši
  3. Na ovaj SebaMed roll on me posjetio Alverde roll on(rozi čep) koji sam nedavno isprobala. Isto peče (ako se stavi odmah nakon brijanja) i izdrži bez smrada cca 3 sata, isto nema aluminija. Vraćam se klasici Dove, Rexona..., što ćeš kad nemreš u javnost sav smrdljiv. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj mogu mislit, alverde i još roll on...kombinacija je divna. Ma znam, i ja sam na niveinom sticku opet...a mislim na Dove ili tako nešto. Ti znojeći hormoni :D

      Izbriši
  4. Recimo da imamo isto mišljenje o Afroditinom gelu :D Meni nije loš dapače, baš je nekako nježan i dobar je kao svakodnevna jutarnja umivalica, ali mi nije konkretan i mogao bi biti "jači" :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jep, definitivno! Nema ono 'nešto' u sebi, a i da...da je malo jači nebi škodilo :D

      Izbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)