nedjelja, 21. lipnja 2015.

Maybelline summer party 2015.



Moj prvi event, izuzevši BBD 2015. Bilo je fantastično, (and fancy after all)...sa puno smijeha, odličnih kolačića i koktela, druženja i kozmetike. Hvala još jednom Maybelline Hrvatska na pozivu, bila mi je čast prisustvovati :)

Ostavljam Vas slikama jer one govore više od tisuću riječi :D

Fini kokteli koji su nas dočekali...mislim da mi je favorit tequilla sunrise :) (pitala me Josipa GG jel imam dosta godina da pijem to uopće :p)

Foooood




Roseybelle , Josipa GG i Art of Beauty

Josipa GGArt of Beauty i ja :D




Fontanica od čokolade mmm...ovo bi zgodno bilo imati doma! :D


Mashin' the Beauty


  Blog by Principessa


  Blog by Principessa i Nyx's Cutie Pies 

Girlysh

  Šminkoholičarke

Vlatko Štampar  - inače rasturio sa odličnim forama, definitivno dobra uvertira za posjet Studiju smijeha :D




Dunja u oblacima


Tombola! 




Dio Maybelline tima...




Curke na okupu :))


 Dorotea iz Maybelline-a i Nic's Little World

Mashin' the Beauty i Beauty and Sweets


Maybelline Wall of kisses



Poklončići...



Nadam se da vam se svidio post, čitamo se!

Pusek,
Ivana.
:)

4 komentara:

  1. Divno. Da bar ja imam priliku biti na tako nečemu. :) Ali svejedno, drago mi je da ste uživale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. divno vam je bilo, a cokoladna fontacija je vrh vrhova :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Što Kike pozira :D Baš se vidi da je bilo lijepo, super su ti fotke btw :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotkice su sjajne, vidi se da je atmosfera bila odlicna. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru i ugodan dan!
:)